Toplam: 4
Başlık
HATIRA-İ UHUVVET BAHATTİN ÖZTÜNCAY PORTRE FOTOĞRAFLARIN CAZİBESİ 359 SAYFA 1846-1950

HATIRA-İ UHUVVET BAHATTİN ÖZTÜNCAY PORTRE FOTOĞRAFLARIN CAZİBESİ 359 SAYFA 1846-1950

( Product )
HATIRA-İ UHUVVET BAHATTİN ÖZTÜNCAY PORTRE FOTOĞRAFLARIN CAZİBESİ 359 SAYFA 1846-1950
BAHATTİN ÖZTUNCAY HATIRA-İ UHUVVET PORTRE FOTOĞRAFLARIN GAZİBESİ : 1846-1950 GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN HAYATININ EN ÖNEMLİ SAYILACAK BİR DÖNEMİNDEN 1917-1927 YILLARI ARASINDAN, KALAN İMZALI VE İTHAFLI PORTRELERİ 352 SAYFADAN OLUŞMAKTADIR Portre fotoğrafların dayanılmaz cazibeleri bu kağıttan kayıtların insanın dış görünüşünün ve iç dünyasının tam kesişim noktasında bulunmalarından kaynaklanır. Gerek politika, gerek sanat ve gerekse bilim dünyasında iz bırakmış kişiler üzerine asırlardır yazılan ve basılan sayfalar dolusu biyoğrafiler, bu kişilerin portreleri eşliğinde çok daha okunabilir ve dikkat çekici hale gelirler. Bu kitapta kullanılan fotoğrafların önemli bir bölümü sahiplerinin imza ve ithaflarını taşıyor. Geçmişten günümüze kalan iki boyutlu ve kağıttan kayıtlara canlılık katan bu türden ilaveler onlara âdeta sonsuza dek yaşatacak bir ruh kazandırmaktadır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün hayatının en önemli sayılacak bir döneminden ,1917-1927 yılları arasında kalan imzalı ve ithaflı portreleri ;Ankara zindanı avlusundaki Nazım Hikmet ;henüz 31 yaşında yaşama veda eden Muhiddin Sebati ;kederli yüz ifadesiyle Tevfik Fikret; masumiyet simgesi Dürrüşehvar Sultan ;sefahat dolu yaşama düşkünlüğü vurgulanmak istenen Halil Şerif Paşa; tahttan indirilmiş sabık Sultan Abdülaziz ; esir düşdükten sonra kılıcı iade edilmiş Gazi Osman Paşa ; Rus işgalinden İstanbul'u kurtarmaya çalışan nefer kıyafetinde Osman Hamdi Bey ; fesiyle poz veren Fausto Zanaro; otoportreleriyle fotoğrafçılar James Robertson , francis Frith , Vasilaki Kargopulo ,Viçen Abdullah ve Boğos Tarkulyan ; Halifelik makamına seçilmiş Abdülmecid Efendi; kırmızı pastel kalemle yazılmış gözalıcı ithafıyla Muhsin Ertuğrul; tüm cazibesiyle genç Bedia Muvahhit; fırtınalı dünyasıbda çırpınan delikanlı Fikret Mualla kalıplaşmış toplumsal değerleri sadece bir 'hiç' olarak gören Neyzen Tevfik ve yine bu kitapta kullanılan ve toplam sayıları180'i geçen diğer çarpıcı örnekler , portre fotoğrafların sanatsal ve belgesel açıdan önemlerini ortaya koymaktadır.
1970 MARMARİS ŞEHRİN CAMLAR ARASINDAN GÖRÜNÜŞÜ RENKLİ KARTPOSTAL

1970 MARMARİS ŞEHRİN CAMLAR ARASINDAN GÖRÜNÜŞÜ RENKLİ KARTPOSTAL

( Product )
1970 MARMARİS ŞEHRİN CAMLAR ARASINDAN GÖRÜNÜŞÜ BOYU RENKLİ KARTPOSTAL OFSET BASKI ARKASI YAZILI POSTADAN GECMİŞ HİTİT COLOR 15X10 CM
1970 MARMARİS ,ŞEHRİN CAMLAR ARASINDAN GÖRÜNÜŞÜ, BOYU ,RENKLİ KARTPOSTAL, OFSET BASKI ,ARKASI YAZILI ,POSTADAN GECMİŞ, HİTİT COLOR,15X10 CM
1970 İSTANBUL  ADLARDA CAMLAR ARASINDAN GÜN BATIMI GURUP GÖRÜNÜMÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI

1970 İSTANBUL ADLARDA CAMLAR ARASINDAN GÜN BATIMI GURUP GÖRÜNÜMÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI

( Product )
1970 İSTANBUL ADLARDA CAMLAR ARASINDAN GÜN BATIMI GURUP GÖRÜNÜMÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI
1970 İSTANBUL ADLARDA CAMLAR ARASINDAN GÜN BATIMI GURUP GÖRÜNÜMÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI
1970 SİDE HARABELERİ ARASINDAN SAHİLİN GÖRÜNÜŞÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI

1970 SİDE HARABELERİ ARASINDAN SAHİLİN GÖRÜNÜŞÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI

( Product )
1970 SİDE HARABELERİ ARASINDAN SAHİLİN GÖRÜNÜŞÜ KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI POSTADAN GECMİŞ ARKASI YAZILI ERCAN GÜNERİ KARTPOSTALLARI EN 15 CM BOY 10 CM
1970 SİDE HARABELERİ ,ARASINDAN ,SAHİLİN GÖRÜNÜŞÜ ,KARTPOSTAL RENKLİ OFSET BASKI, POSTADAN GECMİŞ ,ARKASI YAZILI ,ERCAN GÜNERİ KARTPOSTALLARI, EN 15 CM BOY 10 CM
Başarıyla Sepete eklendi !