Toplam: 25
Başlık
OYA YÜKSEL ÖZEL BEKLİYORUM YOLUNU MÜZİK 45 LİK YERLİ PLAK

OYA YÜKSEL ÖZEL BEKLİYORUM YOLUNU MÜZİK 45 LİK YERLİ PLAK

( Product )
OYA YÜKSEL ÖZEL BEKLİYORUM YOLUNU MÜZİK 45 LİK YERLİ PLAK
OYA YÜKSEL ÖZEL MH 117 OT 35 1 - BEKLİYORUM YOLUNU MÜZİK : A. SAMİ TOKER 2 - SALLASANA MENDİLİNİ ( TÜRKÜ ) MH 117 OT 36 TALİHİN ELİNDE OYUNCAK OLDUM ÜZİK : A. SAİ TOKER 45 LİK YERLİ PLAK
3 TEKERLEKLİ BİSİKLETE BİNMİŞ ELİNDE KILIÇ TUTAN COÇUK

3 TEKERLEKLİ BİSİKLETE BİNMİŞ ELİNDE KILIÇ TUTAN COÇUK

( Product )
3 TEKERLEKLİ BİSİKLETE BİNMİŞ ELİNDE KILIÇ TUTAN COÇUK
1950 YILLARDAN 3 TEKER BİSİKLETE BİNMİŞ KAFASINDA ŞAPKA ELİNDE OYUNCAK KILIÇLI COÇUK
ROCKAPETTA  CCPYRIGHT KAUCUK AYI OYUNCAK DÜDÜKLÜ ELİNDE RAKET VE TOP TUTAN TENİS OYNAYAN BEBEK AYI

ROCKAPETTA CCPYRIGHT KAUCUK AYI OYUNCAK DÜDÜKLÜ ELİNDE RAKET VE TOP TUTAN TENİS OYNAYAN BEBEK AYI

( Product )
ROCKAPETTA CCPYRIGHT KAUCUK AYI OYUNCAK DÜDÜKLÜ ELİNDE RAKET VE TOP TUTAN TENİS OYNAYAN BEBEK AYI
ROCKAPETTA CCPYRIGHT KAUCUK AYI OYUNCAK DÜDÜKLÜ ELİNDE RAKET VE TOP TUTAN TENİS OYNAYAN BEBEK AYI 12 CM BOYUNDA
OYUNCAK ELİNDE BARDAKLA PARA DİLENEN MAYMUN 1960 YILLAR

OYUNCAK ELİNDE BARDAKLA PARA DİLENEN MAYMUN 1960 YILLAR

( Product )
OYUNCAK ELİNDE BARDAKLA PARA DİLENEN MAYMUN 1960 YILLAR
KONDUSYONU ORTA DERECEDİR ELDEN GECİRMEK GEREKLİ EKSİGİ YOKDUR YILLAR 2 ADET BÜYÜK BOY PİL İLE CALIŞIR
OSMANLI ELİNDE KURAN OLAN BAY YANINDA EŞİ  BAYAN MERASİM RESMİ SİYAH BEYAZ FOTOĞRAF ELLER KINALI 11X7.5

OSMANLI ELİNDE KURAN OLAN BAY YANINDA EŞİ BAYAN MERASİM RESMİ SİYAH BEYAZ FOTOĞRAF ELLER KINALI 11X7.5

( Product )
OSMANLI ELİNDE KURAN OLAN BAY YANINDA EŞİ BAYAN MERASİM RESMİ SİYAH BEYAZ FOTOĞRAF ELLER KINALI 11X7.5
OSMANLI ELİNDE KURAN OLAN BAY YANINDA EŞİ BAYAN MERASİM RESMİ SİYAH BEYAZ FOTOĞRAF ELLER KINALI 11X7.5
OSMANLI GENC STUDYO FOTOĞRAF SİYAH BEYAZ ELİNDE DERGİ OLAN 9X14

OSMANLI GENC STUDYO FOTOĞRAF SİYAH BEYAZ ELİNDE DERGİ OLAN 9X14

( Product )
OSMANLI GENC STUDYO FOTOĞRAF SİYAH BEYAZ ELİNDE DERGİ OLAN 9X14
OSMANLI GENC STUDYO FOTOĞRAF SİYAH BEYAZ ELİNDE DERGİ OLAN 9X14
OLİMPİYAT ACILIŞ MADALYASI ELİNDE OLİMPİYAT MEŞALESİ OLAN SPORCU TEMALI

OLİMPİYAT ACILIŞ MADALYASI ELİNDE OLİMPİYAT MEŞALESİ OLAN SPORCU TEMALI

( Product )
OLİMPİYAT ACILIŞ MADALYASI ELİNDE OLİMPİYAT MEŞALESİ OLAN SPORCU TEMALI
METAL PİRİNC OLİMPİYAT ACILIŞ MADALYASI ELİNDE OLİMPİYAT MEŞALESİ OLAN SPORCU TEMALI
LATİF YILDIZ  CİZİM TASARIM MHP PROPAGANDA KARTPOSTAL 17X12 SİYAH BEZAY CİZİM KART

LATİF YILDIZ CİZİM TASARIM MHP PROPAGANDA KARTPOSTAL 17X12 SİYAH BEZAY CİZİM KART

( Product )
LATİF YILDIZ CİZİM TASARIM MHP PROPAGANDA KARTPOSTAL 17X12 SİYAH BEZAY CİZİM KART
LATİF YILDIZ IN CİZİMİ TASARIMLARIYLA YAPILIP BASILAN MHP PROPAGANDA KARTPOSTAL 17 X 12 CM ÖLCÜLERDE SİYAH BEZAY CİZİM KART KARACAYA YAYIN DAGITIM DAN KART NO 4 FOTOGRAF KARTINA BASILMIŞDIR . ÖVÜN BACIM ÖVÜNECEK GÜN BUGUN BOZKURT UMUZUN DAGLARDA KÜKREDİGİ GÜN BÜGÜN SENİ KAVGADA DÜŞLEDİM ON SAFDA DİMDİKDİN ELİNDE ÜÇ HİLALİN YIKILMAYAN YİĞİTİM
LUX DETERJAN OMO PURO SABUN GİPS TRAŞ KREMİ  VİM TOZ DETERJAN TANITIMI

LUX DETERJAN OMO PURO SABUN GİPS TRAŞ KREMİ VİM TOZ DETERJAN TANITIMI

( Product )
LUX DETERJAN OMO PURO SABUN GİPS TRAŞ KREMİ VİM TOZ DETERJAN TANITIMI
DAGITIM ARABASI ÖNÜNDE 6 KİŞİ DURUYOR HEPSİNN ELİNDE FARKLI ÜRÜNLER VAR LUX DETERJAN OMO PURO SABUN GİPS TRAŞ KREMİ VİM TOZ DETERJAN ÜRÜNLERİNİN TANITIMINI YAPARLERKEN SİYAH BEYAZ FOTOGRAF 13.5 X 8.5 CM ARKASI KAŞELİ 60 LI YILLAR
AHŞAP ÜZERİ YAGLI BOYA KAFTANLI ELİNDE KİTABI KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN TAVSİRİ

AHŞAP ÜZERİ YAGLI BOYA KAFTANLI ELİNDE KİTABI KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN TAVSİRİ

( Product )
AHŞAP ÜZERİ YAGLI BOYA KAFTANLI ELİNDE KİTABI KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN TAVSİRİ
AHŞAP ÜZERİ YAGLI BOYA KAFTANLI ELİNDE KİTABI KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN TAVSİRİ
1953-1983 HUKUKTA VE ARKADAŞLIKTA 30.YIL BRONZ ELİNDE TERAZİ TUTAN GÖZLERİ BAGLI  ADALET HEYKELİ

1953-1983 HUKUKTA VE ARKADAŞLIKTA 30.YIL BRONZ ELİNDE TERAZİ TUTAN GÖZLERİ BAGLI ADALET HEYKELİ

( Product )
1953-1983 HUKUKTA VE ARKADAŞLIKTA 30.YIL BRONZ ELİNDE TERAZİ TUTAN GÖZLERİ BAGLI ADALET HEYKELİ
1953-1983 HUKUKTA VE ARKADAŞLIKTA 20.YIL BRONZ ADALET HEYKELİ.BOY 14 CM DEN OLUŞMAKTADIR.
1970 ZONGULDAK KÖMÜR CIKARAN MADENCİ ELİNDE FENERİ KAZMA VE KUREKLİ GECE LAMBASI

1970 ZONGULDAK KÖMÜR CIKARAN MADENCİ ELİNDE FENERİ KAZMA VE KUREKLİ GECE LAMBASI

( Product )
1970 ZONGULDAK KÖMÜR CIKARAN MADENCİ ELİNDE FENERİ KAZMA VE KUREKLİ GECE LAMBASI UFAK BOYDA 17 CM
1970 ZONGULDAK, KÖMÜR CIKARAN MADENCİ, ELİNDE, FENER,İ KAZMA VE KUREKLİ ,GECE LAMBASI, UFAK BOYDA 17 CM
1950 İTALYAN KAPİTEMONTE  EL BOYAMA ELİNDE TÜFEK SIRTINDA FİŞEKLİK ORMANDA DİNLENEN ADAM

1950 İTALYAN KAPİTEMONTE EL BOYAMA ELİNDE TÜFEK SIRTINDA FİŞEKLİK ORMANDA DİNLENEN ADAM

( Product )
1950 İTALYAN KAPİTEMONTE PORSELEN EL BOYAMA ELİNDE TÜFEK SIRTINDA FİŞEKLİK ORMANDA DİNLENEN ADAM 17 CM BOYUNDA
,1950 İTALYAN KAPİTEMONTE , PORSELEN ,EL BOYAMA, ELİNDE TÜFEK SIRTINDA FİŞEKLİK ORMANDA DİNLENEN ADAM , 17 CM BOYUNDA
1970 METAL DÖKÜM ZONGULDAK ELİNDE LAMBA TUTAN MADENCİ ELEKTİRİKLİ ANAHTARLI GECE LAMBASI

1970 METAL DÖKÜM ZONGULDAK ELİNDE LAMBA TUTAN MADENCİ ELEKTİRİKLİ ANAHTARLI GECE LAMBASI

( Product )
1970 METAL DÖKÜM ZONGULDAK ELİNDE FENET TUTAN MADENCİ ELEKTİRİKLİ GECE LAMBASI 20 CM BOYUNDA 220 VOLT İLE CALISAN GECE LAMBASI
,1970 METAL DÖKÜM, ZONGULDAK ELİNDE FENER ,TUTAN MADENCİ ,ELEKTİRİKLİ GECE LAMBASI ,20 CM BOYUNDA 220 VOLT İLE CALISAN GECE LAMBASI
OSMANLI PİRİNC BİR ELİNDE KILIC BİR ELİNDE MEŞALE TUTAN ÖZGÜRLÜK SİMGESİ MARUL CAMLI MASA LAMBASI

OSMANLI PİRİNC BİR ELİNDE KILIC BİR ELİNDE MEŞALE TUTAN ÖZGÜRLÜK SİMGESİ MARUL CAMLI MASA LAMBASI

( Product )
OSMANLI PİRİNC BİR ELİNDE KILIC BİR ELİNDE MEŞALE TUTAN ÖZGÜRLÜK SİMGESİ MARUL CAMLI ELEKTİRİKLİ ANAHTARLI 220 VOLT MASA LAMBASI
OSMANLI PİRİNC BİR ELİNDE KILIC BİR ELİNDE MEŞALE TUTAN ÖZGÜRLÜK SİMGESİ MARUL CAMLI ELEKTİRİKLİ ANAHTARLI 220 VOLT MASA LAMBASI
1968 İRFAN SANATCI İMZALI ALCI EL BOYAMA YEŞİL GECE TUVALET ELBİSELİ ŞAPKALI ELİNDE CİCEK BUKETİ TUTMAKDA

1968 İRFAN SANATCI İMZALI ALCI EL BOYAMA YEŞİL GECE TUVALET ELBİSELİ ŞAPKALI ELİNDE CİCEK BUKETİ TUTMAKDA

( Product )
1968 İRFAN SANATCI İMZALI ALCI EL BOYAMA YEŞİL GECE TUVALET ELBİSELİ ŞAPKALI ELİNDE CİCEK BUKETİ TUTMAKDA
1968 İRFAN SANATCI İMZALI ALCI EL BOYAMA YEŞİL GECE TUVALET ELBİSELİ ŞAPKALI ELİNDE CİCEK BUKETİ TUTMAKDA
1900 AHŞAP KAİDE ÜZERİNDE PARCALI İSTAVROZ ALTTA SEDEF ÜZERİ KALEM İŞİ ELİNDE HAC TUTAN HAZRETİ  İSA İŞLEME AYİNLERDE KULLANILAN HAC

1900 AHŞAP KAİDE ÜZERİNDE PARCALI İSTAVROZ ALTTA SEDEF ÜZERİ KALEM İŞİ ELİNDE HAC TUTAN HAZRETİ İSA İŞLEME AYİNLERDE KULLANILAN HAC

( Product )
1900 AHŞAP KAİDE ÜZERİNDE PARCALI İSTAVROZ ALTTA SEDEF ÜZERİ KALEM İŞİ İŞLEME AYİNLERDE KULLANILAN HAC
1900 AHŞAP KAİDE ÜZERİNDE PARCALI İSTAVROZ ALTTA SEDEF ÜZERİ KALEM İŞİ İŞLEME AYİNLERDE KULLANILAN HAC İKONA DOLAP OBJESİ
1940 FRANSIZ ROMA GLADYATÖR KALKANLI MİGFERLİ KAİDE ÜZERİNE DURAN ŞAVAŞCI METAL ÜZERİ ALTIN  KAPLAMA

1940 FRANSIZ ROMA GLADYATÖR KALKANLI MİGFERLİ KAİDE ÜZERİNE DURAN ŞAVAŞCI METAL ÜZERİ ALTIN KAPLAMA

( Product )
1940 FRANSIZ ROMA GLADYATÖR KALKANLI MİGFERLİ KAİDE ÜZERİNE DURAN ŞAVAŞCI METAL ÜZERİ ALTIN KAPLAMA
1910 ROMA GLADYATÖR KALKANLI MİGFERLİ KAİDE ÜZERİNE DURAN ŞAVAŞCI METAL ÜZERİ ALTIN KAPLAMA 25 CM BOYUNDADIR Gladyatörlerin her biri farklı silahlara sahiptir. Hemen her gladyatör elinde bir kılıç veya mızrak, başında ağır metalden siperli miğferle ve üstü çıplak olarak dövüşürdü
JAPON GEYŞA BİBLO  ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

( Product )
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE
JAPAN GEYŞA ELİNDE SEPET İÇERSİNDE CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO YÖRESEL KIYAFETLERİ VE SACINI CİFT TOPUZ YAPMASI ASALETİN TİMSALİ KAPITEMONTE TARZI CİCEKLERDE KIRKLAR VARDIR 36 CM BOYUNDA JAPON PORSELEN BİBLO Geyşalar, on yedinci yüzyıla kadar saç ve giysiyi birleştirmediler. Sadece Edo döneminde (1600-1868), kültürünün etkisi altında geleneksel saç modelleri gelişti. Bu güne kadar neredeyse değişmeden hayatta kaldılar. için düzenlemeler yapıldı dış görünüş geyşalar ve meslekleri. Bu, onların yozlaşmış kadınlarla karıştırılmaması için yapıldı. Bir geyşanın statüsü ne kadar yüksekse, saç modeli o kadar zordu. İkincisine shimada adı verildi. Öğrenciler saç stilleri sade olmasına rağmen başlarını saten kurdeleler ve saç tokalarıyla süslediler. Öğrenci statüsü yükseldikçe saç modeli de yükseldi. Bu yapıları kanzashi çiçekleri ve çeşitli aksesuarlarla süslemek adettendi. Bir çırak geyşa statüsüne ulaştığında peruk takabilirdi. Dahası, güzellik için peruklar sadece ilk baştaydı. nasıl oldu Geyşa saç modeli iki haftada bir yapılırdı. Ama şekillendirmeye başlamadan önce saçlarını kamelya yağıyla ovmak zorundaydın. Bu onları parlatmak için yapıldı. Onu şekillendirmek ve aynı zamanda düzeltmek için erimiş mum ve fondan kullanıldı. Balmumunun, her kokunun mevsimine karşılık gelen çiçek kokularıyla kokulandırılması dikkat çekicidir.
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

( Product )
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE
JAPAN GEYŞA ELİNDE SEPET İÇERSİNDE CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO YÖRESEL KIYAFETLERİ VE SACINI CİFT TOPUZ YAPMASI ASALETİN TİMSALİ KAPITEMONTE TARZI CİCEKLERDE KIRKLAR VARDIR 36 CM BOYUNDA JAPON PORSELEN BİBLO Geyşalar, on yedinci yüzyıla kadar saç ve giysiyi birleştirmediler. Sadece Edo döneminde (1600-1868), kültürünün etkisi altında geleneksel saç modelleri gelişti. Bu güne kadar neredeyse değişmeden hayatta kaldılar. için düzenlemeler yapıldı dış görünüş geyşalar ve meslekleri. Bu, onların yozlaşmış kadınlarla karıştırılmaması için yapıldı. Bir geyşanın statüsü ne kadar yüksekse, saç modeli o kadar zordu. İkincisine shimada adı verildi. Öğrenciler saç stilleri sade olmasına rağmen başlarını saten kurdeleler ve saç tokalarıyla süslediler. Öğrenci statüsü yükseldikçe saç modeli de yükseldi. Bu yapıları kanzashi çiçekleri ve çeşitli aksesuarlarla süslemek adettendi. Bir çırak geyşa statüsüne ulaştığında peruk takabilirdi. Dahası, güzellik için peruklar sadece ilk baştaydı. nasıl oldu Geyşa saç modeli iki haftada bir yapılırdı. Ama şekillendirmeye başlamadan önce saçlarını kamelya yağıyla ovmak zorundaydın. Bu onları parlatmak için yapıldı. Onu şekillendirmek ve aynı zamanda düzeltmek için erimiş mum ve fondan kullanıldı. Balmumunun, her kokunun mevsimine karşılık gelen çiçek kokularıyla kokulandırılması dikkat çekicidir.
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

( Product )
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE
JAPAN GEYŞA ELİNDE SEPET İÇERSİNDE CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO YÖRESEL KIYAFETLERİ VE SACINI CİFT TOPUZ YAPMASI ASALETİN TİMSALİ KAPITEMONTE TARZI CİCEKLERDE KIRKLAR VARDIR 36 CM BOYUNDA JAPON PORSELEN BİBLO Geyşalar, on yedinci yüzyıla kadar saç ve giysiyi birleştirmediler. Sadece Edo döneminde (1600-1868), kültürünün etkisi altında geleneksel saç modelleri gelişti. Bu güne kadar neredeyse değişmeden hayatta kaldılar. için düzenlemeler yapıldı dış görünüş geyşalar ve meslekleri. Bu, onların yozlaşmış kadınlarla karıştırılmaması için yapıldı. Bir geyşanın statüsü ne kadar yüksekse, saç modeli o kadar zordu. İkincisine shimada adı verildi. Öğrenciler saç stilleri sade olmasına rağmen başlarını saten kurdeleler ve saç tokalarıyla süslediler. Öğrenci statüsü yükseldikçe saç modeli de yükseldi. Bu yapıları kanzashi çiçekleri ve çeşitli aksesuarlarla süslemek adettendi. Bir çırak geyşa statüsüne ulaştığında peruk takabilirdi. Dahası, güzellik için peruklar sadece ilk baştaydı. nasıl oldu Geyşa saç modeli iki haftada bir yapılırdı. Ama şekillendirmeye başlamadan önce saçlarını kamelya yağıyla ovmak zorundaydın. Bu onları parlatmak için yapıldı. Onu şekillendirmek ve aynı zamanda düzeltmek için erimiş mum ve fondan kullanıldı. Balmumunun, her kokunun mevsimine karşılık gelen çiçek kokularıyla kokulandırılması dikkat çekicidir.
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

( Product )
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE
JAPAN GEYŞA ELİNDE SEPET İÇERSİNDE CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO YÖRESEL KIYAFETLERİ VE SACINI CİFT TOPUZ YAPMASI ASALETİN TİMSALİ KAPITEMONTE TARZI CİCEKLERDE KIRKLAR VARDIR 36 CM BOYUNDA JAPON PORSELEN BİBLO Geyşalar, on yedinci yüzyıla kadar saç ve giysiyi birleştirmediler. Sadece Edo döneminde (1600-1868), kültürünün etkisi altında geleneksel saç modelleri gelişti. Bu güne kadar neredeyse değişmeden hayatta kaldılar. için düzenlemeler yapıldı dış görünüş geyşalar ve meslekleri. Bu, onların yozlaşmış kadınlarla karıştırılmaması için yapıldı. Bir geyşanın statüsü ne kadar yüksekse, saç modeli o kadar zordu. İkincisine shimada adı verildi. Öğrenciler saç stilleri sade olmasına rağmen başlarını saten kurdeleler ve saç tokalarıyla süslediler. Öğrenci statüsü yükseldikçe saç modeli de yükseldi. Bu yapıları kanzashi çiçekleri ve çeşitli aksesuarlarla süslemek adettendi. Bir çırak geyşa statüsüne ulaştığında peruk takabilirdi. Dahası, güzellik için peruklar sadece ilk baştaydı. nasıl oldu Geyşa saç modeli iki haftada bir yapılırdı. Ama şekillendirmeye başlamadan önce saçlarını kamelya yağıyla ovmak zorundaydın. Bu onları parlatmak için yapıldı. Onu şekillendirmek ve aynı zamanda düzeltmek için erimiş mum ve fondan kullanıldı. Balmumunun, her kokunun mevsimine karşılık gelen çiçek kokularıyla kokulandırılması dikkat çekicidir.
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE

( Product )
JAPON GEYŞA BİBLO ELİNDE SEPET İÇERSİNDE RENKLİ CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO HALİYLE
JAPAN GEYŞA ELİNDE SEPET İÇERSİNDE CİCEKLERİ TAŞIYAN ÜZERİ EL BOYAMA BEYAZ PORSELEN KADIN BİBLO YÖRESEL KIYAFETLERİ VE SACINI CİFT TOPUZ YAPMASI ASALETİN TİMSALİ KAPITEMONTE TARZI CİCEKLERDE KIRKLAR VARDIR 36 CM BOYUNDA JAPON PORSELEN BİBLO Geyşalar, on yedinci yüzyıla kadar saç ve giysiyi birleştirmediler. Sadece Edo döneminde (1600-1868), kültürünün etkisi altında geleneksel saç modelleri gelişti. Bu güne kadar neredeyse değişmeden hayatta kaldılar. için düzenlemeler yapıldı dış görünüş geyşalar ve meslekleri. Bu, onların yozlaşmış kadınlarla karıştırılmaması için yapıldı. Bir geyşanın statüsü ne kadar yüksekse, saç modeli o kadar zordu. İkincisine shimada adı verildi. Öğrenciler saç stilleri sade olmasına rağmen başlarını saten kurdeleler ve saç tokalarıyla süslediler. Öğrenci statüsü yükseldikçe saç modeli de yükseldi. Bu yapıları kanzashi çiçekleri ve çeşitli aksesuarlarla süslemek adettendi. Bir çırak geyşa statüsüne ulaştığında peruk takabilirdi. Dahası, güzellik için peruklar sadece ilk baştaydı. nasıl oldu Geyşa saç modeli iki haftada bir yapılırdı. Ama şekillendirmeye başlamadan önce saçlarını kamelya yağıyla ovmak zorundaydın. Bu onları parlatmak için yapıldı. Onu şekillendirmek ve aynı zamanda düzeltmek için erimiş mum ve fondan kullanıldı. Balmumunun, her kokunun mevsimine karşılık gelen çiçek kokularıyla kokulandırılması dikkat çekicidir.
1950 PİRİNC DÖKUM  MEVLEVİ ŞAMDAN TEK MUMLU KAİDELİ ELİNDE MEŞALE TUTAN DEVİR VE DEVERAN EDEN SEMAZEN TEMALI

1950 PİRİNC DÖKUM MEVLEVİ ŞAMDAN TEK MUMLU KAİDELİ ELİNDE MEŞALE TUTAN DEVİR VE DEVERAN EDEN SEMAZEN TEMALI

( Product )
1950 PİRİNC DÖKUM MEVLEVİ ŞAMDAN TEK MUMLU KAİDELİ ELİNDE MEŞALE TUTAN DEVİR VE DEVERAN EDEN SEMAZEN TEMALI
1950 PİRİNC DÖKUM MEVLEVİ ŞAMDAN TEK MUMLU KAİDELİ ELİNDE MEŞALE TUTAN DEVİR VE DEVERAN EDEN SEMAZEN TEMALI
GİFT CLOUD PATENTLİ HAKİM SAVCI FİGÜR DURUŞMADA KARAR VERİRKEN Bİ ELİNDE HUKUK KİTABI DİGER ELİNDE TOKMAK

GİFT CLOUD PATENTLİ HAKİM SAVCI FİGÜR DURUŞMADA KARAR VERİRKEN Bİ ELİNDE HUKUK KİTABI DİGER ELİNDE TOKMAK

( Product )
GİFT CLOUD PATENTLİ HAKİM SAVCI FİGÜR DURUŞMADA KARAR VERİRKEN Bİ ELİNDE HUKUK KİTABI DİGER ELİNDE TOKMAK
GİFT CLOUD PATENTLİ MAHKEMEDE KARAR VEREN HAKİM SAVCI FİGÜRÜ DURUŞMADA KARAR VERİRKEN Bİ ELİNDE HUKUK KİTABI DİGER ELİNDE TOKMAK MASA VİTRİN İCİN TASARLANMIŞ BUST BİBLO BOYU 15 CM ENİ 11 CM
Başarıyla Sepete eklendi !